Godmorgon v.43

För det mesta brinner jag för mitt jobb. Det jag brinner mest för är livsstilsförändringar. Det är så fascinerande. I veckan avslutade jag kursen till Må Braledare med inriktgningen tonårstjejer. Jag vill sätta igång direkt.
Denna kurs har lett till att jag jobbat 7 dagar i streck och nu har 4 kvar. Men jag är rätt glad och lycklig ändå.
Några säger att jag borde sörja att mitt barndomshus snart inte finns, men det gör jag tydligen inte. Kanske ska försöka. Jag längtar mest till mitt nyrenoverade badrum som jag får flytta till om dryga 4 veckor.



hösten är vacker

Kommentarer
Postat av: Helén

Magnus och jag funderar också på att flytta in hos er i Årsta. I kollektivet. Det verkar så schysst retro på nåt sätt....

Jag kommer på torsdag kl 11, då får du gärna köra skiten ur mig. Nu är jag sjuk. Låt mig va för fan.

2008-10-25 @ 13:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback