Helgens tack!

Tack Hella för en underbar helgstart. Massagestund, fuldans till smurfhits, minnen, cookies and beans, sova med levande ljus, gå i likadana kläder, bjuda på lunch, baka kladdig kaka, prata strunt, prata allvar, flatlarverier. 

Tack kollegor för gott vin, trevligt skitsnack, trevliga heterobekymmer, antifeminism och dold homofobi. Gillar er.

Tack Slick och alla kära kvinnor som förgyllde den timme jag var där. Alla var där, jag var glad!

Tack grannfrun för bra prat i soffan.

Tack SHT-Bygg för fin lägenhet och vackert badrum, trots att färgen på dörrkarmar är borta, toagolvet iskallt, ett icke fungerande element, en droppande kökskran och en försvunnen förrådsnyckel.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fint med lite tack! =) Jag ville bara säga: psssst..jag har börjat smygblogga igen så smått! =)

2008-11-16 @ 22:44:08
Postat av: girl next door

men tack själv! nu har jag hittat in på din blogg. känn dig bevakad. :) nej, på allvar så tycker jag blogg är som dagbok. och det är heligt.

2008-11-19 @ 04:22:52
Postat av: Annika

Du är välkommen. Trodde du redan hittat hit ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback