lördag och vila

Har haft en sjukt fullproppad vecka, men ändå kul. Kul att komma igång med jobbet. Allt känns kanon där. Har börjat ny kurs och jobbat på alla mina 4jobb denna vecka. Torsdag och fredag blev 13h dagar, då jag stupade när jag kom hem, så det var rejält skönt att få sova ut idag. Började sen dagen med ett afrogympapass på Friskis och skakade loss rejält med mor och syster. Sen blev det en sväng på stan med målet rosa knappar. Har letat runt på stans alla syaffärer i jakt på knappar i rätt kulör till min kappa. Och efter tips från Sysidans tanter så gick jag idag till Mattsons band som visade sig vara en riktig guldgruva. Band, tygmärken och knappar i tusentals. Och så klart fanns det knappar i rätt färg och form. Så nu kan kappan äntligen bli klar. Aldrig mer att jag syr en kappa, det är alldeles för svårt. Men snart är den alltså klar!!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Afrogympapass? Hm, låter lite spännande...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback