lite om helgen

hej hej, i fredags var det 6 timmars tentaöl i tanto. Underbart, äntligen sommar! I lördags sydde Kristina och jag hennes studentklänning (snart klar) och sen gjorde vi klart balkongen (som Maria börjat med och gjort halvklar medan jag solade och drack bärs på fredagen..)
Idag har jag vilat inför veckan och träffat lilla Mia och lekt i parken.
Och imorrn smäller det. Första dagen på nya jobbet. Spännande. Nervöst. Pirrigt. Stressande. Försöker att hålla mig lugn men den kommande veckan är verkligen fylld till spränggränsen, hoppas på att komma levande ut på andra sidan.

Puss

så här kul kan man ha som genusstudent.. eller som en rysk städtant

Kommentarer
Postat av: Sara

Fördomar om ryssar och städtanter hör jag....

2008-05-11 @ 22:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback