Kom och mys på min balkong!

Jag är så glad över att ha en balkong, vara ute fast ändå inne fast ändå ute. mmm.
Livet har vänt och jag är helglad hela tiden, allt bara sprudlar. Känns underbart. Och så är det så mycket skoj som händer den närmsta tiden.
Imorrn ska jag och maria på Petra von Kants bittra tårar på stadsteatern. Sen blir det öl på Judys! Sen ska jag typ ha semester till onsdag då jag åker med jobbet till Utö i två dagar. Eller en och en halv, för syrran tar studenten på torsdagen och det vill jag ju inte missa. Se henne i skolgårdens snyggaste klänning som någon stor känd designer har sytt :) (Kristina skicka en bild!!)
På fredagen kommer Hella hit och då blir det friskvårdspicnic på kvällen. Och på lördag fest med klassen och utgång på Slick. Sen börjar mitt seriösa liv igen som heltidsarbetare, det ska nog bli bra!! såklart!!

Nu ska jag ut i solen!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men mamma har mätt men inte sytt än, så det får vänta ett tag med plåtning.. Men snyggt blir d. Har fått trosor i exakt samma kulört, de ru

Postat av: Anna

Ja visst är det underbart med balkong!=) Har tyvärr ingen egen, men jag passar på att njuta av balkongerna hos nära o kära så länge istället;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback