homohyllning, schlager och frugan som blev bästis

Läser på QX att det ska bli homohyllning i TVrutan ikväll. Förra årets vinnare ska iklädd kostym sjunga sin vinnarlåt till en brudklänningsklädd brutta. Jä! Bra med lite riktiga kvinnor, Perelli ser ju mest ut som ett plastikopererat monster, hon skrämmer mig. Och jag frågar mig: Vem härmar egentligen vem?

Veckan har vänt livet i en annan riktning. Maria letar lägenhet för vi insåg att vi var bästisar och det ska vi fortsätta att vara. Hon och jag, fast på ett annat sätt helt enkelt.

Om två veckor kommer världens bästa Hella hit, och om tre veckor åker jag till Skåne för att umgås och bara vara med spettekakorna där nere! Mycket trevligt som händer mitt i all röra. Om två veckor börjar jag även jobba på riktigt och innan dess ska jag göra klart sista kursen och lillskiten ska ta studenten. Fullt ös. Hoppas komma levande ut på andra sidan.

vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback