När världarna krockar..

Den senaste veckan har min värld och världen utanför krockat hela tiden. Hetero/homo. Killnorm. Tjejnorm. Jag har inget intresse av att diskutera lösnaglar som bara är sååå snyggt och löshår och brasilianska vaxningar. Jag vill inte gå ut på stureplan.
Vissa snackar topplån och barn och hus och helst av allt vill jag bara hem till mina olikfärgade plastgolv i förorten. Ja tack!! Och i panik ringer jag Hella för att få lite reflexion om vad som är den riktiga världen. Jag vill ha v. 31 NU!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men Annika, grejen är ju den att det finns massa riktiga världar. Alla har ju minst en egen.

Bara du har koll på vilken din är så är det lättare att flina åt sådana som anser att i deras riktiga värld är lösnaglar det viktigaste

Postat av: Annika

ja marie. Såklart det finns flera riktiga världar, därför skrev jag riktig i kursiv stil...

2008-06-30 @ 21:09:21
URL: http://vinterbarn.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja ibland vill man bara fly allt och gå o gömma sej för världen!



Kikar in i din blogg då och då, du skriver tänkvärt o bra!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback