efterlysning

Efter Marias flytt saknar jag nu några böcker och tänkte att jag kanske lånat ut de till någon. Men till vem?
- Bitterfittan
- En riktig våldtäktsman
- Åsa fhsk skrivarbok..
Ge dig till känna om du vet att du har den hos dig.

Annars har flytten gått bra och jag håller på och möblerar om för fullt. Vardagsrummet är så gott som klart med syhörna och soffdel. Bara lite kuddar som ska sys och en taklampa som ska inhandlas. Sovrummet gapar tomt med bara en 80cm bred madrass i ena hörnet. Sängen ska nog inhandlas nästa vecka.

Ikväll blir det midsommarfirande på Lidingö med kända och okända. Knytis, sillunch, grillning och kanske lite kubb. Schysst.

Glad midsommar!!


Kommentarer
Postat av: Kristina

haha, najs sovrum

Postat av: Annika

...men imorrn kommer sängen.

2008-06-23 @ 23:02:44
URL: http://vinterbarn.blogg.se/
Postat av: Karin

bitterfittan är hos tove. fortfarande. hon är hopplös. jag lånade ut den förra sommaren! hon läser bara harry potter om och om igen

2008-06-25 @ 23:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback