oj, då vill jag inte ens prova..

I förrgår sprack min gylf på ett par nya favvobyxor när jag var på jobbet. Lagom kul när jobbtröjan dessutom är i minimal längd. Reklamerade de igår och här kommer spaningen på expediten..

det ska tydligen vara positivt att köpa ett par byxor som "går åt som smör just nu, alla älskar de här byxorna." Är det ett säljargument undrar jag då? Jag kände mer oj, då vill jag inte ens prova de... Köpte iaf ett par andra, som inte var lika populära..
Gick in på HM och köpte två byxor där oxå och när jag skulle betala så sa expediten "ååå, de här är så fina, det är de sista vi kommer få in, de har sålt så bra!!" Och jag kände, tur att jag är tjej och att byxorna var från killavdelningen, så kanske jag är lite ensam om de iaf... Tanken var nog att jag skulle känna YES, jag hann köpa innan de tog slut, så nu kan jag vara modern..

Märkligt..

Sa jag att jag har semester förresten??

Kommentarer
Postat av: Sara

Väldigt vad du shoppat massa byxor!!

2008-07-15 @ 16:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback