PRIDELÄNGTAN

Hela mitt liv har jag längtat. Och idag såg jag det underbara att PRIDEBILJETTERNA bara kostar ynka 400kr fram till nyår. Halva priset. WOW. Så det blev en julklapp till till mig. Jag får visst dyrast julklappar i år. Och på prides hemsida avslöjas att det är sista sommaren i Tanto, och jag kan inte låta bli att spekulera om var vi ska flytta. Det vore ju bra om vi flyttade pride till Gubbängsfältet. Det vore nära och bra. Ska tipsa prideledningen. Och i år ska det dessutom vara ett prideområde på stan oxå som är gratis. Men för att få lyssna på pärlorna i pridehouse (och att få dricka svindyr öl i en sandgrop med bögarna) så behövs ju biljett.




Kommentarer
Postat av: Sis

Och med tanke på att flator är lätt överrepresenterade i Hökis så vore ju Gubbängsfältet topp!

2008-12-20 @ 19:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback