Helg helg helg, underbara helg!

Ana Maria kom igår och vi lunchade, gick hem, snackade skit, sov, åt middag, drack vin. Och oj vad jag glömt att det tar en timme för henne att sminka sig. Sen blev det flathäng hos Malin och Lina och mer vin och sen Momma. Galet kul. Underbar kväll.
I fredags fick jag post, bla en Frida Kahlo av fina
Lina som jag hade beställt, så nu pryder den min rosa hallvägg och ger energi. Och idag fick jag med Ana Maria på Hökarängen runt för att hämta paket, kläder och tyger. Ååå, så nu lyssnar jag på Robbie W och ska börja producera.


Kommentarer
Postat av: ZuprMom

Frida Kahlo... Filmen är helt underbar! Tror att hon hade gillat att hänga på en rosa vägg! Tror definitivt att min fru skulle vilja HA en rosa vägg, men det vill inte jag ! hahahaha

Postat av: Marie

Låter härligt att du ska producera! Du är varmt välkommen på onsdag för att producera här hos mig. Jag har så sjukt mycket fika så du anar inte, det blir en riktig syjuntejulavslutningsbuffé av kakor, bullar och godis...

2008-12-15 @ 18:35:05
Postat av: Marie

Och just det, det blir typ du som får äta allt, jag är helt paj i munnen. Så jävla ont och ömt och det värsta har inte ens börjat än... Kul att ta bort visdomständer och ha nån som karvar i ens käkben...

2008-12-15 @ 18:36:30
Postat av: Annika

å det låter underbart. mer kakor till mig. mums!!

2008-12-15 @ 23:05:07
URL: http://vinterbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback