Vad fan är det för fel på folk?

Detta inlägg möttes jag av idag på gaysidan QX när jag loggade in. Skickat till mig av en bisexuell 43 årig man.. Man börjar ju undra om allt står rätt till..

Som min gamle gymnastiklärare skulle ha sagt..

"-De flesta irrläror är fantasier.. Hmm.. (Som tolkningar av exempelvis dåliga äktenskap)..
Så är min erfarenhet att det går nästan alltid att bota kvinnorna med ett rejält K N U L L!.."

"En rejält knullad hustru = En lycklig hustru!... = En lycklig hustru = en lydig hustru".. :-)

Replik?.. Hade han rätt?..

I Iran "botas" flator med gruppsex tillsammans byns gubbar i några timmar.. Alla sägs vara överens om metodens fantastiska förträfflighet.. (!) Särskilt gubbarna.. fast det kanske är fel att citera fjärran östern..
Nää... tacka vet jag Tyskland som fortfarande använder sig av stora delar av Nazitysklands strafflagar från 1934 avseende homosexuell "Otukt".. Detta Idag.. i EU 2008... Då måste det väl ändå vara ganska så rätt?..

Ja du läste rätt övers, han var bi, alltså gillar han oxå personer av samma kön..

Kommentarer
Postat av: lina

wtf??????

2008-08-31 @ 14:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback