blandade känslor i höstmörkret... men på lördag är det symässa!

7 veckor kvar till jul. 7 veckor kvar till jag slutar jobba och jag har så smått börjat komma ut för föräldrar och kollegor att jag sagt upp mig. Det som är bra är att de blir sura på mig. Eller inte sura, men de vill inte, och det känns ju bra. Klappar mig lite extra på axeln. Jag kommer ju såklart sakna mina söta ungar, de är så himla bäst. Men beslutet är tagit och jag vet att jag gör rätt, men ändå känns det tråkigt, att det inte funkade längre. Världens bästa kollegor, Världens bästa barn (även när de gråter och skriker, smiter när vi ska klä på oss och gå ut, och när man byter bruna blöjor)

Igår hade vi halloweenkalas på avdelningen. Barnen var utklädda och en häxa kom, (hon var lite läskig, men mest snäll som ett barn sa till sin mamma när hon blev hämtad) och allt blev så bra och mys.

Imorn ska vi ha vårt första personalkalas, ska bli kul att träffas utanför jobbets väggar.

/puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men oj! Vad händer med dig till våren då?

Postat av: Kristina

Verkligen, det här kom som en chock!

2007-11-04 @ 21:08:58
URL: http://tussilago.blogg.se
Postat av: Annika

det får tiden avgöra. ska börja med en vecka till alperna!!

2007-11-08 @ 21:37:26
URL: http://vinterbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback