jag lever på andras glädje

Den här veckan lever jag genom andras glädje. Det går så bra för mina nära och det gör mig så glad. Mest glädjer jag mig åt att Jenny har fått ett friskvårdsjobb som hon är så värd efter allt slit. Hon är så bra.

I fredags var vi på Interns tjejfest på H62. Hella kom ner från Gävle för att gå ut med oss. Så skoj. Enligt Maria blev jag visst lite kändiskåt och spanade efter Bruden och Idol-Cissi - "Årets homo" -Ramsby (som visade sig vara en player och hade tungan i en ny mun varje gång vi såg henne.)

På lördagen åkte vi till Åsa för festival och stötte på massa gammalt folk, vänner och lärare. Så mys, men så konstigt. Allt känns så bekant och hemma, men lite är sig likt. Rektorn pryder sin gråa kalufs med en brun mohikan, lärarna är utbytta, ingen skrivarklass och förvånande få flator pryder skolan.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Inte bara jag som är kändiskåt märker jag... ååååh Urban! Togs det några bilder från Åsa?

Postat av: Kristina

Du är så tokig syster. Vaddå har rektorn färgat gåret från grått till brunt och skaffat mojekan? Eller är han utbytt? Tok.
Pus

2007-05-10 @ 20:03:26
URL: http://tussilago.blogg.se
Postat av: Jenny

I owe it all to you!

2007-05-10 @ 23:01:50
URL: http://basketcase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback