Heterosexuella män!

igår var jag arg. efter fika med min syster och elias (hennes ex , men vi har bestämt att de ska gifta sig, det blir bäst så) Jag var inte arg på de utan på samhället. Det var en mycket bra fika, men vi skrek ut vår ilska över de obildade omoderna heterosexuella männen. Ibland (alltid) är man glad över att man är flata. Stackars syster, det kan inte vara lätt för dig.

Idag har jag sytt, (för att bekräfta hur en kvinna ska vara) för att det är så roligt och för jag hittade det finaste tyget. Det blir en fin klänning för 44,50kr. I like.

Frugan gör sig snygg och snart ska vi till Marie och Erik på Schlagermiddag. Skoj skoj! Kom ni håg när Schlager EM var dagens största dag, då vi förde protokoll och var som ett gäng fanatiker. Tycker fortfarande att det är ett måste, men inte lika hetsig.

Ta det lugnt!

Kommentarer
Postat av: Heterosyrran

Nej det är inte lätt att vara hetero ska du veta :-)

Tack för skoj fika

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback