hatbrott, fest och poliser

Igår vaknade jag och trodde det var helg, men min kärlek påminde mig om att det var tisdag och tid att gå upp. Idag skulle vi haft picnic i det gröna men mina kollegor är klenisar och tyckte att vädret var fult. Så det blev snabbismiddag i min ensamhet. Maria är borta ikväll, de skulle ha avslutning med skolinformatörerna på RFSL men istället blir det krissamtal pga hatbrottet i måndags.

På fredag är det tjejklubbsdags. Jippi. Och på tisdag likaså, då är det mouseclub på connection. ge mig lite flatvibrationer.


           




Igår var det polisutryckning i grannporten. Tre polisbilar fullastade med poliser som tom hade stora sköldar, läskigt, undra vad som utspelade sig där bakom dörren... Vi stod iaf som klistrade i vardagsrumsfönstret.





Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är det egentligen som gör att man motvilligt eller medvetet drar sina ögon mot områden där det blir lite action?! Pinsamt egentligen.. Kan iofs förstå att ni stod klistrade, det händer nog inte så mycket i Hökarängen annars..=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback