Skåne i mitt hjärta


Varit i Skåne fredag till söndag. Massa mys med tjejerna, sett Lund, Malmö, Bob Hanson, Bowlinghall, Schlager. Underbart.


Jag och Malmös stolthet - den vridna jättesnoppen.



Jakriborg eller ankeborg. I denna inmurade lilla by mitt på åkern i Hjärup bor Sara och Andreas, mys, men konstigt.



Världens bästaste tjejer i Västra hamnen i Malmö.



Söndagsutflykt till skogen


Behöver ju inte förstöra den goda stämning med att säga att jag nu går på penicillin för mina bihålor. men jag gör det ändå. Suck...

Kommentarer
Postat av: emma

skåne är världens bästa ställe, skulle inte vilja bo någon annastans =).. man kan tyvärr inet se dian bilder

Postat av: Jenny

Jag måste få dina bilder från söndagen, kommer vi ihåg det på ditt kalas tror du?? Får försöka.
Puss på dej å hoppas du är frisk å kry!

2007-03-15 @ 22:31:37
URL: http://basketcase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback