sedan sist...

Uppdatering var önskad och jag är inte den som är den och inte lyssnar på mina trogna läsare.

Senaste tiden har mycket hänt snabbt. Jag har blivit sambo med två underbara tjejer, en Lady och en Maria. Så nu står det Bogren Yvell på dörren, inte någon dittejpad lapp utan på riktigt sambos. Vuxet? Jag håller med. Så vi har målat och inrett vår "walk in closet". Från skabbigt förruttnat föråd till lyx med luddiga lysande hjärtan och röd matta. önskar mig bara lite nya fina vårkläder att förgylla den än mer. Behöver jag säga att Marias del är en aningen färggladare än min? Vi skulle dock behöva en till ingångsgarderob, en för alla skor...

På jobbet är det mesta upp-och-ner. Men jag ska då inte ge mig. Igår var jag på föräldramöte för första gången. Ni vet sånna där möten som man alltid undrade vad som sades på. Och nu höll jag i det. Främmande men såklart gick det bra. 

Vår, det är vår! Underbart. Denna vecka har jag varit ute minnst tre timmar per dag i strålande sol, på betald arbetstid. Längtar inte till något kontor. Har det nog rätt bra på jobbet ändå.

Nu ska jag finputsa lägenheten lite inför morgondagen.
Puss puss 


Kommentarer
Postat av: ice ice baby

grattis på födelsedagen din!Och grattis till samboskapet! Det är vuxet..får jag flytta in i er garderob?

Hoppas kalajset var nice.

nu ska jag ut till stockholmslandsbygggd.

Puss och kram från liten dam.

2007-03-31 @ 11:18:20
Postat av: Karin

Ett tips för att fräscha upp vårgarderoben - åk till Paris och shoppa lite nytt! Kanske nästa vecka? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback