chokladbak

tillbaka på jobbet idag efter massa sjukdagar. Allt var sig likt i röran och jag fick invänjning idag eftersom det bara var 8 barn på vår avdelning. Rätt skönt. Väl hemma i lyan, ramlade jag över hela helgens DN på dörrmattan, tog tvättbokningsnyckeln och ikeakassen och gick bort för att hoppas på ledig tvättid. Såklart inte. Nästa lediga var först imorrn. Detta betyder att jag får gå i smutsiga kläder resten av veckan, eftersom det på torsdag bär av till Skåneland. (eller så kanske Maria kan tvätta åt mig hos sig så jag slipper lukta illa)
Imorrn väntar 12h arbetsdag. personalmöte på kvällen, välbehövligt, men segt.

Ska packa nu, sen diska, sen chokladkakor te och gyllene guldbruna ögon.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Rättelse: Leende guldbruna ögon.

Jag hade själv höga förhoppningar på att detta program skulle vara bra, men ack nej..endast halvbra, den kassa musiken förstör en hel del..tur att dom slänger in lite annat emellanåt typ Håkan Hellström!

Postat av: Syster

Hoppas du skämtar om tvätten. Stackars Maria...

2007-03-06 @ 17:16:03
Postat av: Jenny

haha, jag tycker den är rätt rolig... Och jag höll på att säga "Gyllene guldbruna.." också engång, det liksom bara blir så...

2007-03-06 @ 22:06:06
URL: http://basketcase.blogg.se
Postat av: annika

såklart jag vet att det är leende som ögonen är. hjärnsläpp eller för mycket socker i huvudet.

Karin! Nej, Maria tog med min smutstvätt och idag fick jag den rentvättad. hade inget annat val. Vad ska man annars ha frugan till?

2007-03-07 @ 21:28:14
Postat av: Emma

Har du lust att anta utmaningen? Kolla min blogg!

2007-03-07 @ 22:56:10
URL: http://www.emsellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback