packning och jobbsök

SEMESTER!!! Efter jobbet igår firade jag semestern med att ge mig själv (och Maria) presenter. Köpte  Säkert och Maia Hirasawa. Två kanonbrudar! Riktigt sköna skivor. Sen åkte jag till Frissan och kletade i massa gegga och efter en timmes kamning var håret rakt. Idag ser jag konstig ut, bör inte tvätta eller styla håret förrns 48h efter så det blir morgonfrilla på flyget imorrn. Mot PRAG! Äntligen. Ska bli skönt att komma bort och få ledigt. Och enligt en pappa på jobbet borde jag leta en pojkvän i Prag eftersom det är en sååå romantisk stad. Jag som trodde att det räckte med en underbar tjej! På torsdag tar vi sedan tåget till Berlin och återvänder hem på måndagen!

Fortsätta packa, fortsätta söka jobb!

 

Puss på er och trevlig semester, det ska iallafall jag ha!

Kommentarer
Postat av: Karin

hej hallå
det räcker med en underbar tjej för dig tror jag, låter jobbigt att ha en pojkvän också :-)
jag älskar maia och säkert. fast det visste du nog redan
puss

2007-07-04 @ 16:01:12
Postat av: Isabella

hej gumsan!
Varför du nytt jobb ska nu söka dig ja?
puss / isa

2007-07-05 @ 21:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback