jag undrar bara vad som hänt...

det fantastiska har hänt, det som jag trodde var en omöjlighet. Jag, Annika, har fått mitt livs första heltidstjänst. På måndag kl.08.00 börjar mitt nya liv som pedagog på föskolan Olympen. En förskolan med hälsa som profil.
Detta gav mig energi som jag typ aldrig upplevt. Här sitter jag, klockan är snart nästa dag och jag är pigg som om dagen nyss börjat och har sorterat viktiga saker. Maria kom precis in och sa: Annika vad är det för fel på dig, du brukar inte vara pigg så här dags...
Jag som helst vill gå och lägga mig kl.22. Senast. Nåt har hänt, jag är glad. Jag ska börja jobba.
(som en lite parentes kan jag ju nämna att jag fick ett till jobberbjudande idag, som resursperson åt en 4 årig pojke på ett annat dagis, men tackade nej, dels för skamlönen de ville erbjuda mig var 10000kr.. nej tack, jag gympar hellre med barn om dagarna för betydligt mer pengar.) Hoppas nu bara att inte skenet bedrar, och att det är just så roligt som jag fått intryck att det är.

Maria vill sova, det vill nog min kropp oxå.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS GRATTIS! Oj vad du var värd detta efter allt slit under hösten. Håller tummarna för att detta blir kanon. Annars är det bara att försöka skapa lite positiv anda med rumpnissetvätt och rumpnissarnas årstidssaga! Oooh jag blir helt glad för din skull! =)

Postat av: Emma

Grattis! Blir nog jättebra. Vad häftigt att få en heltidstjänst...det får jag nog vänta på i flera år. Lycka till!

2007-01-18 @ 17:39:33
Postat av: Anonym

TACK TACK!

2007-01-18 @ 22:47:10
Postat av: Isabella

Grattis gumman!
Fan va kul!
Jag vill oxå göra rumpnissetvätt. Mmmm

Lycka till så jättemycket!

2007-01-20 @ 14:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback