Jag försov mig lite

En jobbvecka är över, känns helt skoj. Så skönt att jobba och än skönare att ha riktig helg. Haft en jättebra helg. Umgåtts med Marie och Erik. I fredags middag hos de och igår åt vi middag här. Sen blev det utgång med Marie, Karin och Andrea. Skoj skoj. Sen idag råkade jag sova lite för länge. Vaknade på tok försent och tänkte att det var lika bra att fortsätta att dega. Så skönt att ha långfrulle med en färsk DN och litervis med te.  

Vårt umgänge är rätt homogent. Känner knappt några mörkhåriga och än färre några som inte är födda i sverige. Den mesta utlänningen är isåfall min halvitalienska skånevän, fast det räknas ju knappt. Och en ålänning, fast det räknas väl än mindre... Ni räknas såklart, men kanske inte som utlänningar...
Som en sa: Det är bra att du är flata, för det har kännts lite pinsamt att inte ha några homon i bekantskapskrätsen. Det känns skönt att man kan fylla en kvot.

Ska nog ta och göra nåt idag, fick för mig att jag kanske borde gå på bio ikväll, aldrig gått på bio själv, men det vore kanske trevligt.

idag älskar jag Markoolio och Lindas schlagerlåt. Så mycket
smask. så skoj.

Gör inget dumt / A

Kommentarer
Postat av: Kristina

Haru gjort slut med Mary för helgen?

Postat av: Annika

nej inte alls. hon är i linköping

2007-01-28 @ 16:55:13
URL: http://vinterbarn.blogg.se
Postat av: Karin

Visst är det bra att du är flata. Du fyller min familje-hbt-kvot också. Vad det gäller mångfald vad det gäller etnisk och kulturell bakgrund så är den nästan för fylld för min del. Till exempel fest hos mig i lördags, gäster från Tunisien, Rumänien, Makedonien, Norge, Tyskland och Frankrike. Muslimer, katoliker, protestanter. Dock alla från Europa och Nordafrika, så jag får nog jobba lite på geografisk mångfald.

2007-01-29 @ 17:38:47
URL: http://tankspritt.blogspot.com
Postat av: Isabella

Jag kan räknas som din utlänning om du vill...Jag är ju trots allt från S K Å N E!

Puss

2007-02-02 @ 19:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback