Födelsedagsbarnet

Min tjej fyller år idag. Tjoho vad stor hon är nu. Dock är hon inte här, men vi sågs i 2,5h på hennes mellanlandning i Sthlm. Hon kom från Tärna och skulle ner till Åsa. Dessa skrivarkurser... Bjöd iaf på middag på god wokrestaurang och fika på vårt stammisfik Waynes. Men det vore mysigare om hon inte skulle åka iväg igen.

Födelsedagsbarnet


Snön vräker ner, helt galet, vi som trodde det skulle bli vår. Fast jag tycker om snö, jag tycker om snö mycket,fast ovädret kan man ju gärna vara utan.

puss på er gullrumpor, nu ska jag bada skumbad. Tjo

Kommentarer
Postat av: Isa-fisa-lingonrisa

Jag är avundsjuk på din rosa fina bakgrund...Hur får man bestämma bakgrunden själv?
Jag vill oxå...

Hm...skriv en utförlig beskrivning!!Så kanske min dator vill lyda mig...hehe...

Hälsa Maria grattis! Och flicka lilla...klaga inte om avståndet! Tack .. =)

2007-01-21 @ 20:13:35
Postat av: Jenny

När ska vi åka pulka?? Jag VILL! :D
Lycka till på JOBBET imorn!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback