veckan som gått

Veckan sprang iväg, det var ju nyss tisdag känns det nu denna fredagkväll som jag för ovanlighetens skull ägnat framför tvn. Borde vara helg imorn men vi ska ha planerings/utbildningsdag på jobbet imorn så det får bli en kort helg denna vecka.

Igår kväll lärde jag mig åka långfärdsskridskor. Superskoj. Pappa och jag tog oss till Östermalms IP där det kryllade av personer med långa skridskor under fötterna och musik sprutade ut högtalarna. Mycket trevlig stämning mitt i stan. Rekomenderas. Skoj skoj.

Kommentarer
Postat av: Isabella

jag vill oxå...
men här finns ingen is...

2007-02-16 @ 23:48:52
Postat av: Syster i Paris

Vi hade 18 grader i helgen, idag är det "bara" 7 dock... Satt på balkongen och njöt av solen och tänkte på er där hemma som måste ha vinterjacka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback