helgrapport i solskenet

Ytterligare en vecka är förbi, vart trött mest hela veckan, kan bero på inskolning och att jag behövt vara inomhus varje dag. Nu är jag nyss inkommen från långpromme i solskenet, mycket skönt.

Igår när en på jobbet frågade om "mitt civilstånd" svarade jag såklart att jag har flickvän. Svaret blev jaha vilket är rätt komiskt. Hade jag låtit henne veta att det var en man som var min bättre hälft är jag nästan säker på att vissa följdfrågor som jobb, ålder mm skulle komma men nu bara ett Jaha. Sorgligt att det fortfarande är så "chockerande" och oväntat för folk.

Ikväll blir det schlager hos Madeleine och Florian. Startfältet ser ju minst sagt mer lovande ut än förra veckan. Men först middag hos Marie och Erik. Maria är som vanligt ute och gör nytta för samhället.

Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmm, melodifestivalen var väl ingen hit denna veckan heller, eller vad säger du? När ska årets "Silverland" komma?? :)

Postat av: Isabella

Hej stumpan!
Tusen tack för ditt fina sms. Saknar er så.
Kom nu och mys med mig. Jag behöver det.

Vi ses snart!
Bamsekram

2007-02-11 @ 17:30:14
Postat av: Sara

haha, Jenny gillade verkligen Silverland låten! =) Du och Isabella har blivit riktiga schlagertokar!

2007-02-13 @ 22:22:54
URL: http://gulabananer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback