födelsedagsrapport

Det har varit födelsedag. En mycket lyckad sådan. Gick upp kl.6 för att hinna äta födelsedagsfrukost med Maria.

Jobbade som vanligt och slutade halvtre. När jag kom hem överraskade Maria mig med födelsedagsfika och paket. mys

Sen började vi med matlagning och brödbak och fixande inför kvällens kalas. Alla kom och det blev väldigt lyckat. Kul och spännande att samla ihop vänner från helt olika ställen och så uppstår nya oväntade konstelationer.
Lördagen ägnades åt humörförstörande på IKEA. Varken trall till balkongen eller cd hylla hade de åt oss. Men på kvällen blev det iaf kalas hos Cissi. Mycket trevligt det med.
Söndagskvällen firade jag hemma i Enskede med lammsteksmiddag.

Idag efter jobbet kom jag hem, hämtade stavarna och gav mig ut på nordic walkingtur och hittade till Dreviken. Jättevacket sjö bara 12min gångväg härifrån. Såg framför mig många kvällspicnicar där i sommar. Hökarängen är nog inte så dåligt iaf.

Imorrn ger vi IKEA en ny chans, hoppas på bättre tur.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vacker sjö, grym lekplatsutrustning, en Tårtan, en Annika och en Maria - Hökarängen verkar vara The Place To Be! Hade jag haft pengar hade jag flyttat, det vet du!
Jag kommer gärna och tar privat-NW-lektioner, tror att jag behöver det nämligen...

Postat av: annika

Jenny, du är alltid välkommen, det vet du.

2007-04-02 @ 21:20:13
Postat av: Isabella

Fuck..
Jag behöver också trallar...kanske ska smyga mig dit idag i alla fall!

Grattis igen gumsan!

2007-04-03 @ 12:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback