lägenhetsinbrott

när jag skulle gå till affären för att panta burkar idag såg jag att lägenhetsdörren längst ner i huset stod halvöppen och när jag kom tillbaka såg jag att den var uppbruten. Ringde sthlms hem och en tråktant svarade och verkade inte alls bry sig. Har du vart och plingar på frågade hon! Hur dum får man bli. Trodde hon att lilla jag skulle gå och plinga på en lägenhet som står uppbruten. Nej tack. Men bara efter några minuter var sthlmshem på plats med en bil så det är ju alltid nåt.


Igår var en trevlig dag. Fick mejl som vi väntat på länge och ikväll ska vi sjösätta vårt projekt. Kommer bli så bra och på måndag får vi förhoppningsvis klartecken från de som bestämmer... Var tvungen att tänka lite efter det mejlet så jag bestämde mig för att promenera från tekniska till skanstull då marie och jag skulle träna. mycket skön promme på exakt en timme och så var jag lagom uppvärmd inför gympasset. Har vart så duktig denna vecka. Gymat två gånger, haft tre barngympapass (fem kvar innan veckan är slut), promenerat och så lämnade jag blod igår. Värvade marie och fick en kryssning med BIRKA som inte kan utnyttjas då jag inte har åldern inne.

Nu ska jag fixa ordning här innan jag ska åka evighetstunnelbana till Vällingby. Ska bara ta 45 min men oftast en timme... Så mysigt så...

Trevlig helg kamrater, glöm inte hälsomässan i helgen!!!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback