HPB och ett friskvårdat huvud

Utbildad hälsoprofilbedömare efter några dagar på Åsa. Peppad till tusen, nu vill jag frälsa världen. Fast sen utanför friskvårdsbubblan inser man snabbt att det inte är så lätt, och jag tvivlar lätt på mig själv. Men jag ska försöka vara kvar i den euforin och "smida medan järnet är varmt". Jenny och jag ska blir stora.

Hälsopromotionskursen på distans har dragit igång, mycket spännande. Ska försöka få struktur på studierna nu efter all flyttning och renovering. Det har kommit lite efter. Men nu så...

I helgen kommer Sara vara här. Så gott att träffa henne igen efter 1 långt halvår. Hoppas på en bra helg, ska bara överleva gympan med barnen imorrn. Känns längesen sist eftersom det vart "lov". Kommer nog in i det.

/A

Kommentarer
Postat av: Karin

Underbart att du har sa mycket inspiration, kor pa medan du ar fralst! Du ar sa duktig och driftig ju!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback