dagens svammel, man kan inte alltid skriva om vettiga saker.

hemtentan är ängligen klar. Dock tog det fram till kl. 18.47 innan jag satta mig vid datorn.


Var och gymmade vid lunchtid med Marie, sen hem till henne på lyxlunch som hennes misshandlade pöjk stod för (tack så mycket för maten).


Planen var sedan att gemensamt gå och 
ge blod men såklart stänger de kl. 14 på måndagar så vi fick vända.


Blev en lite shoppingrunda i Ringen och jag inhandlade årets första juleklapp.


Igår upptäckte jag att idrottsbokhandeln är en drog och jag blev snabbt medlem och gjorde av med en mindre förmögenhet . Så om nån vill ge mig en trevlig julklapp så är det ett bra tips. Men passa dig, man blir lätt fast!

Aubergine kostar nu 5kr/kg på Vi Matdax i hökis C och åbbe som är min favvo. Skulle kunna leva på det. Galet billigt, galet gott!!!

"Tårtan" under mig spelar melankolisk piano på stereon så jag kommer i stämning för kvällen, tack för det. Tror han är lite döv. Aktuelltgingeln dånade kl.21.

Hemtentan är som sagt klar och jag firar med chai och pepparkakor. Kom idag på att man kan hälla mjölk direkt i tekannan så slipper man krångla vid soffbordet. Jag är så smart.

Igår när vi skulle sova störde jag Maria i hennes insomning med en sån klok upptäckt.
"Undra om det stod 2 Ever 4 ever på nåt kort till Eva och Efva när de gifte sig." isåfall vore det rätt vitsigt. Jag är så klok ibland.

Nu ska jag sluta svamla, men jag kände ett behov av det. Förlåt. Men du får skylla dig själv att du ägnade tid till att läsa. Om du vill läsa en mer vettig blogg så leta i min länklista. Mina vänner är bättre på det här än jag.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Karin

Det later som ett skamt som pappa skulle kommit pa...

Postat av: Annika

ja faktiskt! men även jag är rolig som far!

2006-11-21 @ 11:06:46
URL: http://vinterbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback