nyklippt och...

... 2 par nya brillor beställda. Kände att jag behövde en uppfräschning. Höll dock på att svimma under klippningen. Hårgänget har mystiska stolar, små fåtöljer med låga bakåtlutande ryggstöd. Efter ett tag då jag suttit och lutat ryggen mot det (som man väl ska i en stol) kände jag små kramper i magen och jag insåg att man var tvungen att tokspänna magen för att kunna sitta på den. (ung. som när man blir skjutsad på en pakethållare) Sen blev jag kallsvettig av dessa kramper och det nästan svartnade. Läskigt... Tror det hela även berodde på att jag höll på att få nackspärr under hårtvätten (som alltid)

Sen irrade jag vilse på söder (hur svårt kan det vara att gå till hornsgatan från götgatan? haha) och kom tillslut till optikern. Beställde efter mycket velande 2 par, ett par röda i plast och ett par svarta (?) i metall. endast 995kr för båda paren, älska Specsavers Blic.

Detta gjorde jag på förmiddagen idag och sen träffade jag Cissi för lunch. Trevligt trevligt.

Skulle egentligen på ett möte med en som jag sökt jobb hos idag, men avbokade när jag på internet insåg att hon hade sin mottagning på en klinik för flumterapeuter... läskigt.

På torsdag ska vi ses igen. Nina, Isabella, Jenny och jag. Älskade små vänner. Det var ju det vi sa när vi skiljdes åt i onsdags, inte "hej då" utan "vi ses snart". Så sant...

puss och pill mina kära...

Kommentarer
Postat av: Karin

vad är en flumterapeut?

Postat av: Annika

jag vet inte... men hon höll till bland massa homeopater och grejer...

2006-05-31 @ 11:50:53
Postat av: Sara

Finns det inga bilder på din nyklippning samt brillor... Jag är nyfiken på de röda...

2006-06-03 @ 11:44:54
Postat av: Annika

ska hämta brillorna i veckan och då kan du få en bild söta du...

2006-06-03 @ 12:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback