en finne på ryggen

I dag när jag skulle smörja in mig och min fjällande kropp upptäckte jag något märkligt. Hittade min livs första finne på ryggen. 22 år gammal. konstigt, men lite intressant.

Helgen var kanon. Festival i timmarna 12 på lördagen som avslutades med Bob Hanson som Maria senare bjöd in på fest, men vi gick därifrån innan han hann komma. jag grämer mig..
På söndagen höll jag på att missa min efterlängtade tvättid. var bombis på att den var kl 16 men kvart över 12 knackar grannen på dörren och frågar om han får låna en maskin på min tvättid. Jag är honom evigt tacksam eftersom i princip alla mina kläder var lortiga.

Idag är det måndag och vi har seg mental hälsa. Alla är omotiverade, tom läraren. Imorn ska vi ut i skogen med hälsopedagogerna. Övernattning men jag vänder hemåt med isabella och lotte redan på kvällen för att kurera vår förkyldning...rätt skönt att slippa tälta i ett blött tält.

pusselipuss!



www.nationaldagsspelen.se (där ska jag jobba för korpen....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback