två praktikdagar

Första och andra dagen på Forsgrénska badet är avklarade. Jättekul. Känns givande. Har inte haft så mycket att göra och allt nytt snurrar i huvudet. Igår var jag med på barnlek (5-6åringar som körde hinderbana, superskoj, sån energi) och så avslutade jag dagen med 75min yoga.
Upp i ottan, rättare sagt 05.20 för att börja 06.30. Är inte nån morgonmänniska men när jag väl var ur sängen så gick det galant. och hela eftermiddagen ledig. Passar nog mig. Var med på tre skolsim, tittade mest på. Intressant. Tränat spinning och inte så mycket mer. Ímorrn kommer min riktiga handledare tillbaka och då ska vi göra ett schema. Planera in tider för konditionstest och dyl. Imorrn ska jag även vicka som ledare på ett 25 min gympapass, skoj. Och så har jag tagit på mig att köra Boot Camp nästa fredag. Vet inte hur det ska gå eftersom Isabella brukar köra kondisdelen som jag inte har allt för stor koll på. Men det är ju alltid skoj med utmaningar...

Äntligen går det framåt på bostadsfronten. Karin står 1a och jag 3a på en lägenhet i Rågsved nu. Så nästa vecka ska jag på massor av visningar. Känns kanon...

Nu ska jag börja att följa mitt pluggschema inför certifieringen, undrar hur länge jag håller det... Idag ska vaden pluggas in...

Snart är det torsdag.... tihi

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Va dska du göra på torsdag? :O

Postat av: Kristina

Hehe, du fyller ju år och ska på HÅKAN!
Puss älski

2006-03-28 @ 16:50:20
URL: http://tussilago.blogg.se
Postat av: Karin

GRATTIS!!!

2006-03-30 @ 17:13:27
URL: http://lacookie.blogg.se
Postat av: Emma

Grattis! Hoppas dagen varit bra. Hare gott.

2006-03-30 @ 22:50:59
URL: http://emsellen.blogspot.com
Postat av: Annika

tack tack

2006-03-31 @ 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback