schlager

Åååå vad underbart att få sova länge idag, bara dega hela förmiddagen, vad jag längtat. Bestämde mig för att inte göra nån nytta alls idag, och hittills har det gått rätt bra.
Igår var vi hemma i Jennys lägenhet (utan jenny dock) och kollade på tv. Jag såg dock inte så mycket av programet då jag råkade somna i soffan rätt snabbt. Vi hade kinesisk medicin igår till halvfem på kvällen och jag kände mig mer levande än död. Vi hade tui na massage på schemat och när Sara hade kommit halvvägs i min massagebehandling så snarkade jag. Konstigt att man inte märker att nån masserar en och slumrar djupt. Sen sov jag bort rasten och vaknade inte riktigt på resten av dagen.

Ikväll blir det schlagertittande på Toppen, med middag i goda vänners lag! myspys!

ta hand om er och gör inget dumt! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback