man syns alltså finns man

Världens bästa Jenny tipsade om nördgrejen att ha titel till sitt namn när folk söker ens nummer. Det är ballt. Det är respekt. Så nu står jag som friskvårdsledare och massageterapeut på hitta och snart även på eniro. Åker till landet om en timme och ska vara där till onsdag. Ska bli skönt att se nåt annat. Sen när jag kommer hem är det bara några fjuttiga dagar kvar tills årets upplaga av Pride drar igång och Maria kommer hit hela veckan. Ska bli riktigt nice. Längta. (Nej Annika, försök att leva i nuet) 

Har idag suttit i telefon och försökt få fram saker hos Stockholms hem. Virrigare personer får man leta efter. Efter en timme med olika personer fick jag till slut svar på vad som skulle renoveras innan inflytt, nya tapeter och målat tak i båda rummen och byte av golv i sovrummet. Ska dessutom få badkar!!! Ringde sen upp igen och fick då prata med en annan, hade kommit på lite fler frågor. Och när hon skrev in lägenhetsnummret så säger hon; nej den ska inte renoveras. sen insåg hon ju att det var hon som inte kunde sitt jobb... Ska dit nästa vecka och välja tapeter. mmm

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Coolt med titel... kan man skriva vad man vill?!

Postat av: Sara

Fräckt..jag vill också finnas och synas... GE MIG ETT JOBB!!! Låter lyxigt med renoveringen, vad blir det för färg på tapeterna?

2006-07-25 @ 23:50:03
URL: http://gulabananer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback