homo-VM

Gårdagens match... ojojoj. Det är så märkligt det här med fotbolls VM. Det är så gay. eller homoerotiskt som Karin uttryckte det.

Männen kramas, pussas, klappar varandra på rumpan när de går förbi, ligger på varandra två och två, tio och tio. Är det inte lustigt egentligen? Och detta dyrkar alla. Underbart egentligen, men jag inbillar mig att 98,6 % av alla män som är där och kollar är rätt homofobiska. Men det är väl säkert ett försvar så att de ska kunna dyrka dessa tafsande män....

Klantade mig idag. Skulle jobba halvsex. Visste det hela dagen fast sen fick jag solsting i huvudet och var helt säker på att jag skulle ta T-banan 17.35, 30minuter för sent. Tänkte att ja ja, får väl komma en halvtimme försent. Kom till Odenplan och kollade i väskan, ingen nyckel till jobbet, så det var bara att åka hem igen. 40 min på T-bana är ju alltid lika skoj...
Nu ikväll har jag suttit vid datorn och filat på en jobbansökan samt masserat och fått massage av Karin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback