hårfärgning, träning och middag

Hej. sitter med hårfärg i huvdet. Fick för mig att prova den flashigaste (och dyraste) av de alla. Två stegs-färgning. Skulle bli mörkblont med kopparnyans. Blev mörkt. Och nu sitter jag med slingvarianten i skallen, får se hur det blir.
Kl. 17 ska jag träna. Fick ett infall att gå till eriksdalsbadet på ett aerobicspass. Ska göra ett till v. 6 och jag har noll inspiration. Sen ska jag hem till andrea (som påstår sig vara sjuk) och äta middag. och så är karin o hemma från danmark över helgen så hoppas hon kommer förbi oxå. Imorrn ska jag till friskis. Fick kallelse idag till uttagning till gympaledare nästa helg. Passar perfekt eftersom jag ändå ska till Sthlm den helgen.

nu ska jag skölja håret. och hoppas på att det inte blir värre än vad det var innan steg2-färgningen. risken finns dock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback