det var ett tag sedan

Tiden går så galet fort, tror den har dopat sig eller nåt. Känns så iaf. Fester och födelsedagskalas, massa skola, massa plugg, massa projekt, massager och praktikångest. Ja så ser veckorna ut. På torsdag ska jag hem till huvudstaden och gå på bli-friskisledare-informations-grej-prova-på. Skoj skoj. Träffa vänner och borde plugga i helgen oxå.

Idag har jag haft tre hälsovägledningsmöten. Intensivt och krävande. Och snart ska jag massera en skrivare och sen är det skolråd. Sen ska jag gå och lägga mig. Galet trött, och galet med träningsvärk i kroppen. Har tränat varje dag på sistone och igår hade vi premiär på vårt boot camp-pass, så halva skolan går med träningsvärk idag...

Annars drömmer jag nog mest om värmen. Vill resa bort.
Och framtidsångesten gör sig fasen påminnd mer och mer för varje dag. och nostalgin förståss.

ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Tussilago

du är så söt syster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback