ang. cheap monday

                                                                         ang. cheap monday
citat ur dagens DN. ang. Cheap Monday-loggan, en apa med ett upp-och-ner-vänt kors i pannan. sagt av designern själv.

"Den är ett aktivt ställningstagande mot kristendomen. Jag är inte satanist själv, men jag tycker väldigt illa om organiserad religion" Han säger att han vill få ungdomar att ifrågasätta kristendomen, "en ondskans kraft som genom historien har varit den tändande gnistan till krig "

Har någon lagt märke till korset i pannan förr? det har då inte jag, men det var rolig läsning som förgyllde min lunch...

Kommentarer
Postat av: Karin

Visst är det knasigt? Jag hade inte heller märkt korset, trodde det bara var ett veck i pannan typ. Ännu roligare att det är väldigt genomtänkt av designern...

Postat av: Tussilago

Jag tycker du ska länka till min blogg oxå! tussilago.blogg.se
Puss syster!!!

2006-01-08 @ 18:35:36
Postat av: Tussilago

mamma blev helt upprörd! "om det nu e så att d blir välkänd vill jag kanske inte att du går runt i dom där" hum hum..

2006-01-09 @ 17:34:38
Postat av: jag

Stackars mamma... som om du bryr dig

2006-01-10 @ 18:03:03
Postat av: Daddy

It seems like ShitMonday to me.

2006-01-13 @ 18:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback