söndagstrött

haha. vad hände igår egentligen. trevligt var det iaf...
Började dagen med en jätteskön frukost. Avocadomackor, te, Anna Ternheim och den bra boken tisdagarna med morrie. Så skönt att bara sitta själv i köket med boken och mig själv.

har fått ett nytt intresse. Boka bostäder på bostadsförmedlingen. Har kanske insett att jag inte ska till Götet iaf. jag vet jag är väldigt ombytlig...

ska snart upp till Rönnen och ha ett hälsosamtal och sen ska jag nog ta och baka en kladdkaka och bjuda mina söta små vänner på. Har varit flitig i helgen tycker jag. Städat, gjort genogrammet typ klart, läst, och haft tid för mig själv. Är så glad att jag börjar lära mig att vara ensam. För några månader fick jag fullständig panik i kroppen av att vara ensam. Men denna veckan har har börjat kunna uppskatta det. Känns jättebra. Nu kan jag tom se mig ha en egen lägenhet som bara är min. Förut ville jag absolut skaffa en lägenhet tillsammans med någon med räsla för att bo själv. Oj kanske låter mer tragiskt än det är.... Men jag mår bra...

Nu kom Jenny ner hit i datasalen så jag tar väl och pratar med henne istället. Puss!

Kommentarer
Postat av: Tussilago

Nudelsyster, du är så söt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback