semlor!!!

semmeldagen och jag hoppas att kocken bjuder på semlor på fikat idag. Dum vore han ju annars. Letar lägenheter och har börjat inse att det inte är helt omöjligt att hitta en lägenhet. Kan ju få en hel del, utanför stan, men ett 1a handskontrakt vore ju guld värt, helt underbart.

Skönt att vara tillbaka i skolan igen efter lovet, hade massa energi igår och allt var riktigt kul. Men sen nån gång flippade jag ur och vi bara flamsade. Och du hade väl kanske rätt, verkade väl lite nervös under vårt samtal, men nu efteråt känns det jättebra att vi ringdes, ett steg i rätt riktning känns det som.

Helgen bjuder på göteborgsresa. Ska verkligen bli superkul. Längta... Men tills dess kan jag ju alltid fördriva tiden på min nya favvosida bostad.stockholm.se Vilken drog det är...

Kommentarer
Postat av: Karin

Nu blir jag nyfiken... Exet kexet eller någon annan?

Postat av: annika

ja "exet".... men inget kex...

2006-03-01 @ 09:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback