praktikpanik och jag vill att det ska bli sommar

lider av sådan hatkärlek till denna skola. Ena halvan av mig vill inte lämna trygga Åsa och alla underbara vänner här och andra halvan av mig vill ut i verkligheten. ha det där superjobbet som jag ska få och flytta till Göteborg (vilket är min senaste plan som jag nu kör stenhårt på). Letar praktikplats i göteborg nu och hittade en grymt företag. De erbjöd allt och lite till som jag vill jobba med. De erbjöd inte bara motion, massage och kost utan även coaching och hela den mentala biten. Ringde en kvinna där som innan jag knappt hann presentera mig sa: Jag måste sätta stopp på dig nu. vi har massa som söker praktikplats här och vi har en praktikant inne nu och har inte tid för dig. typ skrek hon i luren... (tappade tron på mänskligheten) Ringde sen en kvinna på kommunen som var jättetrevlig, fick massa nummer av henne till olika chefer som jag skulle kontakta. (Tron på mänskligheten kom tillbaka till mig). ringde de två personerna men ingen svarade, fick även deras mobilnummer men det kändes inte rätt att ringa de. ringer igen imorrn.

Sen är det anatomin som ligger över mig. Har ingen motivation alls nu. Har knappt öppnat boken på hela veckan. Måste se målet framför mig, ljuset i tunneln. Annars kommer certifieringen gå åt helvete.

Har köpt biljett till Götet i början av mars. Syster och jag ska till brorsan.. ååå så skoj...

Det var det...

Kommentarer
Postat av: Tussilago

Ja va kul ni ska ha i götet, utan mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback