lägenhetsgalen!

Av de 15 som var före mig på lägenheten jag kollade på svarade fyra av de ja... så vad är en 5te plats när man vill ha ett eget krypin? Men jag ger inte upp. Kollar dagligen upp alla dessa lägenheter som läggs ut på stockholms och mamma har lovat att gå på visningar och ta kort åt mig när jag är i Sköldinge. Jag SKA bara ha en lägenhet innan jag slutar skolan. Vill lixom inte flytta hem. Och oj vad många nya lägenheter jag kommer bli tvungen att kolla igenom när jag kommer hem från helgen på landet... Synd att man bara får boka in sig på 3 st i taget...

Vad hände igår? Jo var ute på långpromme vid lunch med Cirrus. Sen kom Cissi hit och fick sin efterlängtade julklappsmassage, hon var nöjd. Sen åkte jag in till Medis och träffade söta Maria som var i stan över dagen och vi tog en fika. Mycket trevligt, tack tack...

Borde verkligen börja packa, blir så slö av att vara ledig så här länge. Har glömt bort att plugga anatomi på hela veckan. Skärpning Annika. Men det är bara så skönt att bara dega, sitta vid datorn, sova länge, kolla OS (helt plötsligt är jag galet sportintresserad...konstigt) När vi kommer upp till stugan där det inte finns så mycket att göra kanske det blir lättare att få in några muskler i hjärnan, hoppas det. Ska iaf bli kul att få åka slalom några dagar, fast Järvsö är ju inte alperna precis...

Ha det gott! A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback