hamburg

nu är allt bokat och klart och Hamburg väntar på oss med öppna armar. Det skulle ju bli Berlin men dumma som vi är köper vi flyg först och sen kollar vi upp hur väldans långt det är till Berlin och hur galet mycket pengar det skulle kosta. Så Hamburg får duga.

imorrn väntar terminens första anatomiprov. Klassen pluggar som tokar men jag förtränger det nog mest. Har haft coachsamtal med mina skrivare idag, gick bra. Och på eftermiddagenansvarade jag för lärargympan och körde ett aerobicspass. Trodde det skulle spåra ur men de var förvånandsvärt duktiga. Hade passet för ettorna igår och då gick det mindre bra (för mig alltså)


Ska snart till Jenny och se på top model.  Puss!/A

Kommentarer
Postat av: Emma

OJ, vad mycket du tränar. Ska du bli friskisledare också? Ha det bra i Hamburg.

Postat av: Anonym

inte friskis, men jag hoppas kunna jobba med träningspass.

2006-02-10 @ 08:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback