imorgon...

Imorgon flyttar mitt livs kärlek till Hufvudstaden. Som vi längtat (pratar för oss båda) Känns konstigt, och helt underbart.

Idag har jag
- gått stavgång i ett garage och fått 300kr för det
- äntligen bestämt mig för att ringa skatteverket för att få hjälp med att ändra mitt skattebeslut för att sedan  inse att vi fortfarande inte har nån hemtelefon eftersom blixten slagit ner i den...
- inte planerat barngympan
- inte packat för Linköpingvistelse
- inte mailat RFSL ang. skolinformation...

Det är nog inte min dag idag. Och det blev ju inte bättre av att temat på Christer i P3 idag var otursdagar...

Imorrn blir det bättre (om man inte tänker på att jag ska massera hela dagen/vänta på att få kunder) då Maria kommer...


Puss och pill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback