äntligen

Då var det gjort. Mina första minuter bakom ratten. Fixade körkortstillståndet för drygt två år sedan och först idag fick jag (och pappa) arslet ur och satte igång. Var riktigt kul. Men oj vad fort det gick att köra bara i 20... Var ska detta sluta? men jag har ju alltid trott att jag är en grym bilförare så det ska jag nu bevisa...

Nu i veckan börjar det riktiga livet igen. Registrering, barngympa, stavgång och till helgen ska jag till Linköping på Nordic Walkingutbildning för Korpen. Ska bli skoj. Men mest skoj att få träffa Karin (från Åsa) som jag ska våldgästa under helgen. På torsdag flyttar Maria hit för alltid. ÄNTLIGEN!!! Som vi har väntat på att denna dag skulle komma och snart är den här. Overkligt men underbart.

Ska snart iväg på ledarträff med massa barngympaledare i högdalshallen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS

Postat av: Annika

pussar tillbaka

2006-08-22 @ 20:45:43
URL: http://vinterbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback