upp-och-ner

Packat och klart (nästan). imorrn ska jag hem till Åsa, eller Maria. Det är Maria jag vill till men Åsa är ju där Maria är. Skönt att få komma tillbaka till trygga Åsa igen efter en månad i storstan. Fast det kommer kännas konstigt. Bara några veckor kvar nu. Separation. Fast skönt på samma gång att vara klar. Ha nåt målet. Skulle då inte vilja gå en termin till. 1,5år är mer än lagom i den byn. Men oj vad underbart kul vi haft. Det bästa i livet.


Praktiken är över imorgon. Skönt. Ska anmäla mig hos arbetsförmedlingen direkt när vi slutar till sommaren för att ha chans att få ett års vikariat heltid på Forsgrenska. Det är en tjej som ska ta friår och för att få tjänsten måste man egentligen vara långtidsarbetslös men främst kvalificerad. Hoppas. Det vore ju guld....

borde få ordning på alla sommarkläder inför gran canaria. ååå älskar mina sommarkläder, blir så lycklig av de. Fast det känns rätt långt borta att vi om två veckor ligger på en strand. Och om exakt två veckor har vi gjort cert. provet. Skönt.

Oj vad deprimerande det var att vakna till att världen var vit av snö och ännu mer som vräkte ner från himlen. Suck. Som tur var försvann den under dagen i ösregn.


Puss och pill/A

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tror att folk kan tycka att det är lite förvirrande med Åsa och Maria. Låter som att du har två tjejer ju

Postat av: Annika

då får de väl tro det då. de insatta vet ju hur det ligger till...

2006-04-21 @ 08:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback