incidenten med fotoautomaten

skulle äntligen ta kort till IDkort idag. Växlade pengar i en automat brevid och fick massa guldpengar. Satte mig till rätta och ställde in stolen. Helt plötsligt stod det "första kortet kommer tas om 4 sek" utan att jag lagt i mina 60 kr. Och sen fick jag ut fyra bilder helt gratis. Så tokigt...

2 intervjuer avklarade idag. Har gått bra. Ska nart iväg till Globen och korpen. Ikväll blir det middag på restaurang med flickorna som återvänt från sydligare regioner... Å så skoj!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha ha, vad underbart! Passar en snålis som dig

Postat av: Annika

ekonomisk...inte snål om jag får be! Det är sånt som du inte har förstått dig på

2006-04-12 @ 17:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback