3 intervjuer

Hej hopp

Har haft en underbar helg och början på vecka i Sköldinge med käraste Maria. Så mys. Massa te, massa degande, lite plugg och massa god mat. Tack för det söta du.

Idag när jag nästan var klar hos optikern ringde mobilen med okänt nummer. Det var en tjej från ett friskvårdföretag som jag sökt jobb hos som ringde. Så imorgon bokade jag in en tredje intervju för dagen. Först grönan, sen inspiration och hälsa och sen korpen. Önska mig lycka till och håll tummarna för att det går vägen.

Efter det glädjebeskedet träffade jag Cissi på söder och fikade på String. Trevligt trevligt.

Gör inget dumt! kram/A

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh grattis! Du är värsta eftertraktad!!!

Postat av: Annika

Jag vet. Alla vill ha mig!

2006-04-12 @ 14:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback