Vad är Queer och en rap i örat..

I eftermiddag sätter jag mig på tåget med min nya vän boken Vad är Queer? och beger mig till Hella. Där finns även världens bästa Sara och imorrn dyker Jenny och Isabella upp. Äntligen ska friskvårdarna få ses och äta massa mat, kramas, skvallra, mysa, promenera och se på schlager. Det är dumt att ens bästaste bor så långt bort.
I natt drömde jag om denna helg. Jag hade satt mig på tåget och när jag klev av var jag i Malmö. Jag insåg att jag då skulle komma 7 timmar försent till Gävle och missa hela helgen. Var mycket lättad när jag vaknade i min säng i sthlm. Så jag ska försöka sätta mig på rätt tåg i eftermiddag.

Här om dagen fick jag en rap i örat av en kvinna som gick förbi mig inne på Åhléns. Vad är det med alla dessa äckliga människor som
äter sitt snor och som i Saras blogg släpper äggfisar? Jag är förföljd.. Hoppas jag överlever Gävle där hela staden luktar äggfis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback