att söka folk

En gång sökte jag av någon anledning på Mian Lodalen på facebook. Hon kom upp, samt min kära vän Hella. Idag sökte jag av en annan anledning på Tuva Novotny och hon visades, samt en bild på Elias (Karins ex..)
Är inte det väldigt märkligt...
Fast i skrivandets stund inser jag att det är säkert bara för att jag är vän med dessa personer som de dyker upp i träfflistan. Ni får nog inte samma resultat. Kan någon prova och informera mig?


Förövrigt så såg jag igår en kvinna vid ett övergångsställe när jag åkte buss från skolan. Hon petade sig i näsan och åt upp fyndet. Snälla kvinna! Om du vill äta ditt snor, gör det då ingen ser... Tack!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Det verkar bero på att Elias skriver i sin presentation att han gillar just Tuva Novotny... Och kanske gjorde Hella likadant, att det typ står att hennes favvoförfattare/favvoflata just är Mian Lodalen?

2008-01-26 @ 19:54:10
Postat av: Annika

jo det förstod jag också, men jag tänker att det kan ju inte bara vara Elias eller Hella som skrivit om dessa. Vad händer om du, som inte är vän med Hella, söker på mian tex?

Postat av: Sara

Orkar inte engagera mig i dina facebook bekymmer tyvärr men vill kommentera på snortanten:

haha, usch, vad vill alla människor med sina äggfisar, snorkråkor och annat på offentliga platser! Keep it to your self!

2008-01-28 @ 21:44:50
URL: http://gulabananer.blogspot.com
Postat av: Karin

Om jag söker på Mian får jag upp henne + 23 personer som jag inte är vän med, men som är med i "Sweden"-nätverket. Vad det gäller Tuva så får jag också upp Elias som andra träff... Ja detta Facebook, vilken mystik :-)

2008-02-01 @ 19:30:24
Postat av: Kristina

hon kunde väl inte veta att du just kollade på henne den sekunden hon käkade sitt snor, vem vet hon kanske hade stoppat in något där tidigare som hon just i den sekunden blev sugen på :P

2008-02-04 @ 14:02:20
URL: http://tussilago.blogg.se
Postat av: Annika

vad äckligt det låter Kickin när man tänker så.. ännu äckligare än vad jag tyckte när jag såg henne.

2008-02-08 @ 10:36:25
URL: http://vinterbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback